Gummihamster

Alla inlägg den 4 januari 2020

Av Henrik Eriksson - 4 januari 2020 06:07

Hej, nu på sista tiden känner jag mig otroligt nere, känns som vad jag än gör så är det fel? Personer ber mig göra på ett sätt, jag gör som dessa säger, ändå klagar dom, ber mig göra på ett annat sätt så gör jag det med så klagas det ändå oavsett vad jag gör blir det fel fattar inte... Varit otroligt självhatisk nu i några dagar och tänker relativt ofta på att bara ta livet av mig för jag inte orkar att aldrig känna att jag duger till. Jag har aldrig riktigt blivit omtyckt av andra då jag sticker ut för mycket med min ärlighet, ända gången jag brukar duga är när andra behöver min hjälp. Jag försöker bara vara en bra människa mot andra men känns som jag får tillbaka brödsmulor för allt mitt slit. Sova kan jag inte heller jävla skit liv man har mellanåt xD. Nu på söndag åker jag till hemtrakterna igen, träffa "glada" familjen som varken förstår mig eller mina diagnoser ska bli otroligt roligt (eller inte). Nä fan, för att försöka skriva något positivt, saker kunde väll ha varit värre, jag har i alla fall några saker att glädja mig åt, har en otroligt vacker och underbart snäll fästmö som försöker hjälpa mig så gott hon förmår , gillar mitt jobb, haft en hobby inom IT saker som än idag kan hålla mig sysselsatt i timmar :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards