Gummihamster

Alla inlägg den 5 januari 2020

Av Henrik Eriksson - 5 januari 2020 21:36

Jahaja, då var semestern över, spenderade både jul och nyår med min fästmö :). Jag är i bilen på väg hem till Strängnäs nu(skulle aldrig köra och skriva så oroa er inte, jag är inte chauffören). Nu på onsdagen den 8 januari börjar jag jobba igen, ska bli kul att komma igång igen men saknar redan min fina Jenny :) jag hoppas dessa 10 dagar går fort. När jag väll kommit hem ska jag packa upp lite saker kanske äta nånting eventuellt dricka ett glas vatten sen sätta på mig mina grymt bra 7.2 hörlurar och pumpa musiken, musiken har hjälpt mig igenom många stunder. Bara för att fylla ut lite kan jag skriva lite onödig fakta om mig själv. 1: Jag är livrädd för vatten. 2: har spelat World of Wacraft i totalt 15-16 år. 3: Jag levde på falsk lycka innan jag träffade min fästmö, trodde jag var lycklig innan men ack så fel jag hadde. 4: min favorit maträtt är lasagne, skräpmat så är det pizza. 5: Jag fyller år den 18 januari men har namnsdag den 19 januari. 6: jag är en väldigt stor person som roligt nog många är rädda för, men innerst inne är det jag en riktig kram björn. 7: Min favorit färg är blå. 8: när jag var cirka 1 år gammal höll jag på kvävas av en potatis, på väg i ambulansen till sjukhuset svalde jag ena halvan på vägen dit och andra halvan när vi precis hadde anlänt till sjukhuset. 9: jag är höjdrädd men klättrade och räddade en katt mitt i vintern på ett balkongräcke när jag var 20, bodde ingen brevid våran balkong och katten hadde klättrat över mitt i vintern, det var natt fanns ingen att ringa, så jag gick över balansgång i cirka 4, meter dit och tillbaka när det var halt för att rädda katten, hadde jag snubblat hadde jag ramlat ner i stenplattor från cirka 10 meters höjd. 10 : mina fisar låter som ankor (jag skojar verkligen inte) xD. Det var nog allt jag hadde på hjärtat denna gången ni där ute som läser får ha det så bra. Jag älskar dig min fina Jenny puss och kram, vet att du kommer läsa mitt inlägg :).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards