Gummihamster

Direktlänk till inlägg 11 januari 2020

Helg!

Av Henrik Eriksson - 11 januari 2020 02:40

Jahaja då var det helg då, jobbade i fredags det var skönt, har saknat mitt jobb under semestern. Klockan är nu 02:27 i denna skrivande stund, planen var väll igentligen att sova men kände för att blogga lite först. Jag ser fram emot den 16 januari då åker jag till min fästmö, det är det bästa jag vet, att bara umgås ha det bra och verkligen rå om varandra :). Nu i helgen är planen mest att ta det lugnt spela lite och vara social med mitt hjärta. Denna natt har jag en del demoner I huvudet som jag kallar dom (röster i huvudet) dom säger att jag inte är värd någonting men vet att det bara är skitsnack. The Expendables går på tv just nu, det är en bra film tycker jag. Jag har en lite annorlunda tanke i huvudet just nu att jag badar i hamburgare dressing, vet såklart att det är demonerna också men tycker det är lite kul vilka konstiga tankar dom kan ge ibland xD. Det var allt jag hadde att säga för gången trevlig helg allihopa ta hand om er var ärliga och snälla mot varandra :) Gummi over and out, peace!

 
 
Ingen bild

Helena

13 januari 2020 21:35

Hej.
Hur har helgen varit? :)

Henrik Eriksson

14 januari 2020 16:40

Hej, helgen har varit bra spenderat mesta tiden genom att vilat upp mig och spelat. Hur har din varit? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Eriksson - 15 februari 2020 02:38


Hej mina kära läsare nu har jag varit inaktiv ett tag men verkligen inte alls utan anledning, har helt enkelt inte orkat eller riktigt velat prata om de. Det absolut värsta jag vet är att vi människor gör illa varandra med att såra dom som älskar en...

Av Henrik Eriksson - 23 januari 2020 02:33


Hej nu har jag varit tyst i en vecka, jag har spenderat tid med min älskade fästmö så inte riktigt haft tid att skriva. Jag gillar att ha det ganska simpelt ändå en riktig hemmaperson då jag verkligen har enorm människo fobi, jag och fästmön har mest...

Av Henrik Eriksson - 14 januari 2020 16:53

Hej, i morgon ska jag på ett möte på kommunhuset för att prata om att få komma in på ett stödboende, det ska bli intressant, försökt komma in i 2 år så jag hoppas verkligen det går som jag vill. Jag har aldrig mött en person i mitt liv som tagit mi...

Av Henrik Eriksson - 7 januari 2020 16:27

Idag har det varit en hemmadag, förutom ett ärende till apoteket. Laga mat, diska, tvätta, dusha så jag är redo inför jobbet i morgon. Jag har väll inget speciellt sådär att skriva idag igentligen men kan försöka fylla ut lite. Jag önskade verkligen ...

Av Henrik Eriksson - 5 januari 2020 21:36

Jahaja, då var semestern över, spenderade både jul och nyår med min fästmö :). Jag är i bilen på väg hem till Strängnäs nu(skulle aldrig köra och skriva så oroa er inte, jag är inte chauffören). Nu på onsdagen den 8 januari börjar jag jobba igen, ska...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards