Gummihamster

Direktlänk till inlägg 23 januari 2020

Veckan som varit!

Av Henrik Eriksson - 23 januari 2020 02:33

Hej nu har jag varit tyst i en vecka, jag har spenderat tid med min älskade fästmö så inte riktigt haft tid att skriva. Jag gillar att ha det ganska simpelt ändå en riktig hemmaperson då jag verkligen har enorm människo fobi, jag och fästmön har mest tagit det lugnt, pratat en del, lagt pussel spelat lite, handlat ja helt enkelt ett vardagsliv tillsammans och bara haft det mysigt och umgåtts. Jag fyllde även år den 18 januari, så jag är numera 31 år "gammal". Hur har eran vecka varit ni som läser? Dela med er i kommentarerna om ni vill jag läser och svarar gärna :). I morgon alltså fredag, då ska jag jobba och ha ett möte med min godeman. Det var nog allt denna hamstern hadde på hjärtat denna gången, ni får ha det så bra därute allihopa, ta hand om er :). P.S lite off topic här, jag hoppas ni andra har kärlek ni också, finns verkligen ingen bättre än min fästmö hon verkligen finns där för mig alltid och förstår mig stor kram till dig, vet att du kommer läsa detta sen :).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Eriksson - 15 februari 2020 02:38


Hej mina kära läsare nu har jag varit inaktiv ett tag men verkligen inte alls utan anledning, har helt enkelt inte orkat eller riktigt velat prata om de. Det absolut värsta jag vet är att vi människor gör illa varandra med att såra dom som älskar en...

Av Henrik Eriksson - 14 januari 2020 16:53

Hej, i morgon ska jag på ett möte på kommunhuset för att prata om att få komma in på ett stödboende, det ska bli intressant, försökt komma in i 2 år så jag hoppas verkligen det går som jag vill. Jag har aldrig mött en person i mitt liv som tagit mi...

Av Henrik Eriksson - 11 januari 2020 02:40


Jahaja då var det helg då, jobbade i fredags det var skönt, har saknat mitt jobb under semestern. Klockan är nu 02:27 i denna skrivande stund, planen var väll igentligen att sova men kände för att blogga lite först. Jag ser fram emot den 16 januari ...

Av Henrik Eriksson - 7 januari 2020 16:27

Idag har det varit en hemmadag, förutom ett ärende till apoteket. Laga mat, diska, tvätta, dusha så jag är redo inför jobbet i morgon. Jag har väll inget speciellt sådär att skriva idag igentligen men kan försöka fylla ut lite. Jag önskade verkligen ...

Av Henrik Eriksson - 5 januari 2020 21:36

Jahaja, då var semestern över, spenderade både jul och nyår med min fästmö :). Jag är i bilen på väg hem till Strängnäs nu(skulle aldrig köra och skriva så oroa er inte, jag är inte chauffören). Nu på onsdagen den 8 januari börjar jag jobba igen, ska...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards