Gummihamster

Alla inlägg den 2 januari 2020

Av Henrik Eriksson - 2 januari 2020 04:03

Det finns något som jag grubblat över i hela mitt liv som jag aldrig riktigt lyckats få svar på, tänkte förhoppningsvis kanske ni som läser kan hjälpa mig? Sedan barnsben ställer jag verkligen upp på alla, hjälper med verkligen allting jag förmår oavsett om jag är trött upptagen eller dylikt, alltid rak och ärlig, säger vad jag tycker och känner, brukar säga vad jag vill ha och vad jag inte vill ha. Det slutar alltid med att jag gör verkligen allt för andra men i princip får nästan ingenting tillbaka oavsett vad jag gör, vad gör jag för fel igentligen? Vill bara bli behandlad med vänlighet kärlek och omsorg samt ärlighet tillbaka precis som jag ger till alla andra som jag håller kärt. Är jag verkligen inte värd bättre än lögner svek smygande tassande, pratade bakom ryggen på och så vidare? Detta fenomen har kört mitt självförtroende i botten så länge jag kan minnas och eftersom människor fortsätter göra detta mot mig fast jag vänligen gång på gång ber dom sluta blir jag totalt ignorerad och mitt psyke får sig ett turn om och om igen. Ligger här med världens självmordstankar och enormt självhat just nu och tvivlar på mig själv att det är jag som är problemet. Varför kan jag inte göra nånting rätt för? Med vänliga hälsningar från Hamstern med en allt för tung sten i bagaget.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards