Gummihamster

Alla inlägg den 14 januari 2020

Av Henrik Eriksson - 14 januari 2020 16:53


Hej, i morgon ska jag på ett möte på kommunhuset för att prata om att få komma in på ett stödboende, det ska bli intressant, försökt komma in i 2 år så jag hoppas verkligen det går som jag vill. Jag har aldrig mött en person i mitt liv som tagit mig med storm som min fästmö gör, hon ställer upp i vått och tort genom allting oavsett vad det gäller kunde inte ha fått en bättre tjej i mitt liv, och nu på torsdag ska jag åka dit och vara där nästan en vecka det ska bli grymt underbart :). Idag har jag mest tagit det lugnt, sovit i princip hela dagen och känner mig omotiverad så blev att jag beställde en kebabtallrik. Idag mår jag hyfsat ändå för att vara jag, men hoppas jag mår bättre efter maten och förhoppningsvis blir dagen bättre jag vill skratta istället för att deppa :). Ikväll kommer jag spela ett spel som heter Deep Rock Galactic, det ska bli väldigt kul, tänkte ta det efter maten. Det var nog allt för denna gången tack till er som läser och kommenterat, ha en bra vecka hälsningar hamstern :).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards